DBH eta LH ikasleek elkarrekin egon dira Proiektu desberdinak azalduz. Elkarbatze hauen onurak maila askotan du eragina:
Lehenik eta behin, ikasleen arteko komunikazioa hobetzen da. DBH-ko ikasleek, beren lagunekin eta irakasleekin bizi izan duten esperientziak erabil ditzakete, eta horrek LH-ko ikasleekin komunikazioa errazten du. Halaber, DBH-ko ikasleek, LH-ko ikasleekin bizi izan duten esperientziak eskatu ditzakete, hau da, hainbat alorretan, esate baterako, LH-ko ikasleek bizi izan dituzten kultura, hizkuntza eta inguruaren berri eskatzeko.
Bigarrenik, DBH-ko ikasleek, LH-ko ikasleekin elkarlana eta talde-lanak gauzatzen ikasi ditzakete. Horrek ikasleen arteko harremanak eta komunikazioa bultzatzen ditu, eta elkarrekin lantzen dituzten proiektuek, taldeen arteko lankidetza eta elkarrekin lan egitea laguntzen dute.
Hirugarrenik, LH-ko ikasleek, DBH-ko ikasleekin bizitza esperientziak partekatu ditzakete, eta horrek kultura desberdinak ezagutzera ematen du, eta gero, kultura horiek ulertzeko eta errespetatzeko gaitasuna garatzen dute.
Azkenik, ikasleen arteko elkarrekin lantzen diren gaien artean, gai sozialak eta ekologikoak daude, hau da, gaiak direla-eta, ikasleek elkarrekin konpromisoa hartzen dute, eta horrek elkarren arteko harremanak hobetzen ditu.
Horregatik, DBH eta LH arteko ikasleek elkarrekin lan egitea eta elkarrekin lantzen diren proiektuei ekin eta esperientziak partekatzeak erlazio onuragarriak izan ditzakete, horrek elkarrekin harreman eta komunikazioa bultzatzen ditu, kultura desberdinak ezagutzera ematen du eta gai sozialak eta ekologikoak errespetatzen ditu.